Wednesday 17 September 2008

Interviewing - Yahoo! HotJobs


Interviewing
Click Here

London Guide | BBC Persian


جاذبه های مشهور لندن، از ساعت "بيگ بن" گرفته تا باغ وحش
Click Here

سخنرانی دکتر محمدرضا باطنی در دانشگاه تورنتو


بعدازظهر 23 آگوست 2008 به دعوت کانون ایرانیان دانشگاه تورنتو، دکتر محمدرضا باطنی، استاد دانشگاه و زبانشناس برجسته ی ایران در سالن هارت هاوس دانشگاه تورنتو زیر عنوان "نسبیت در زبان" سخنرانی کرد.

دکتر امیر حسن پور، استاد دانشگاه تورنتو کار معرفی استاد باطنی را برعهده گرفت. او خود را یکی از دانشجویان سابق دکتر باطنی معرفی کرد و گفت: تا به حال درباره ی نسبیت در فرهنگ و سیاست سخن گفته شده ولی در حوزه ی زبان حرفی از آن به میان نیامده است.
Click Here

زبان بدن در مصاحبه کاری


زمان مصاحبه است و قلبتان چنان میتپد که میخواهد از سینه خارج شود، دانه های عرق روی پیشانیتان نشسته و افکارتان مغشوش است
Click Here

London Guide | BBC Persian

London Guide BBC Persian

شانس‌ها و دشواری‌های تیزهوشان در جامعه|

درصد قابل توجهى‌از آدم‌هاى بسيار تيزهوش، برخلاف آنچه تصور مى‌شود آدم‌هاى متفاوتى‌نيستند. آدم ريزنقشی پشت ميزى مملو از كتابهاى قطور. عينك ته استكانى. نگاهى گيج و مبهوت. رفتار غيرعادى.»
Click Here

آلمان، باز هم قهرمان صادرات جهان|


آلمان در سال جاری میلادی نیز با صدور بیش از هزار میلیارد یورو کالا و خدمات، همچنان قهرمان صادرات جهانی باقی می‌ماند. بازار صادرات این کشور، بیش از همیشه به جای آمریکا در روسیه، چین و هند گسترش می‌یابد
Click Here

ساخت خانه ايرانى–آلمانى، مقاوم در برابر زلزله | د


در هنگام زلزله من ناجى زندگيت هستم." اين جمله آرامش‌بخش، زينت دهنده يكى از تير‌هاى فلزى ساختمان مستقر در محوطه دانشگاه ووپرتال است؛ بنايى الهام گرفته از خانه‌هاى سنتى آلمانى، ساخته دست دانشجويان ايرانى.
Click Here