Tuesday, 16 December 2008
ديدار با بهروز فروتن موسسگروه صنايع غذايي «بهروز»
در نگاه اول، «بهروز» ممکن است شرکتي مثل همه شرکتهاي ديگر باشد؛ اما در نگاههاي بعدي اينطور نيست. «بهروز» آن قدر براي خودش اسم و اعتبار کسب کرده که حالا هويتي اقتصادي دارد و نمادي از عقب ننشستنهاي يک آدم و يک گروه است؛ گروهي که ياريدهنده و پشتيبان او بوده اند. «بهروز» امروز يک شرکت تجاري و اقتصادي صرف نيست که بردن نامش تبليغي غيرمستقيم برايش باشد، بلکه يک نوع تفکر است؛ تفکري که اين روزها سخت به آن محتاجيم
Click here